Informace o zpětném svozu
Níže najdete nejčastější otázky ohledně zpětného svozu a vrácení zboží:
Zpětný svoz je bezplatná služba, kterou poskytujeme zákazníkům pro snadné vrácení zboží. Je možné jej využít pro vrácení zboží ve 14 denní zákonné lhůtě, ale i v případě, že Vám zboží bylo dodáno poškozené / nekompletní. Svoz lze objednat emailem či telefonicky.
Využíváme služeb dopravce GLS (kontakty -> https://gls-group.com/CZ/cs/kontakty)
Balíky je nutné důkladně zalepit. Zboží musí být vždy vráceno ve stejném počtu balíků jako bylo přijato. Ideálně by měly být krabice originální, ale lze vrátit i v neoriginálním balení, ovšem musí se jednat o kartonový obal nepřekračující rozměrové a váhové limity dopravce, které najdete zde.
Svoz lze objednat pouze na pracovní den. Pro objednání svozu u dopravce potřebujeme 4 pracovní dny. Prosíme vás tedy o termín s rezervou alespoň 4 pracovních dnů.
Příklad:
Svoz objednávaný v pondělí lze objednat nejdříve na pátek.
Přepravní štítek přiveze řidič GLS. Na balík jej stačí nalepit.
Ano, potvrzení si doporučujeme vyžádat pro případ reklamace přepravy.
Platba je vrácena do 14 dní od obdržení zboží zpět.
V případě výměny zboží je nový kus odesílán ze skladu obvykle do 6 pracovních dní od obdržení původního. Výměna "kus za kus" není z logistických důvodů možná.
Není. Zákazník může vždy vrátit produkt na vlastní náklady. Adresu pro vrácení najdete v obchodních podmínkách (pozor na odlišnou fakturační a dodací adresu) a ve formuláři pro odstoupení.
Obvykle je svoz opakován následující pracovní den. Případně je možné objednat náhradní svoz.